Velkommen

Min bestemor hadde aldri noen flott hage. Vi som bor i det store huset nå forsøker å skape den hagen bestemor kunne hatt. Vi bygger på det var her: en rosa pion, en stor syrin, masse ripsbusker og noen epletrær.



Jeg skriver derfor mye om planter i hagen, men også litt om livet inni huset. Vi overtok hus med tette vegger og tak, men vi har totalrenovert innvendig. Hovedbygningen er fra midten av 1700-tallet og har stort sett sin opprinnelige rominndeling.








mandag 26. mars 2018

Å se på negativ

De siste årene har jeg sett på tusenvis av negativ, både sorthvitt og i farger. En ting er å holde de opp i dagslys, men om kvelden har det vært vanskelig å gjenkjenne personer eller bygninger. 

Til fødselsdagen min i august ønsket jeg meg en lyskasse. Og det fikk jeg. Den ble kjøpt på Scandinaviaphoto. Med den er alt enklere. Så om dere står foran et tilsvarende ryddejobb som meg så er det vel verdt pengene.














Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar